maanantai 1. kesäkuuta 2015

Tervetuloa täydellisen epätäydelliseen maailmaani

Moikka. Olen perheenäiti, joka asustelee pääkaupunkiseudulla 60-luvun lopulla rakennetussa rivitalossa. Tällä hetkellä olen hoitovapaalla kotona esikoispoikani kanssa. Blogin perustamista olen pohtinut jo enemmän tai vähemmän pari vuotta. Olen ajatellut, että aloitan sitten kun osaan ottaa parempia kuvia ja kirjoittaa parempia tekstejä. Yhtenä aamuna aamu-tv:ssä puhuttiin naisjohtajuudesta. Siellä todettiin, että naiset kyllä haluavat johtajiksi mutta kokevat etteivät ole siinä riittävän hyviä. Sitä katsoessani tuli mieleeni, että ei minustakaan taida tulla hyvää blogin pitäjää, jos en koskaan harjoittele sellaisen pitämistä.. ja siitä se ajatus sitten syntyi.


Blogissani käsittelen pääasiassa visuaalista maailmaani: kotia ja puutarhaa, arkea ja juhlaa. Meillä sisustus ei muutu joka vuosi mutta pieni päivitys aina piristää ja taapero tuo siihen omat mausteensa (ja haasteensa). Puutarha on minulle uusi aluevaltaus ja täällä mennään varmasti sen kanssa ojasta aallikkoon mutta hatarin askelin opetellaan uutta pienen pienellä etupihallani (takapihan olen luvannut jättää pojalle leikkeihin eli takapihan terassilla harrastelen vain ruukkupuutarhaa). Rakastan myös juhlien järjestämistä, suunnittelua, valmistautumista ja itse juhlapäivää. Mutta tärkää on myös perus arki ja siinä puuhastelu. Luvassa siis elämääni sanoin ja kuvin.


Blogini nimi "vaahtokarkkia ja salmiakkia" kuvaa ajatusmaailmaani: pehmeää ja kovaa, suolaista ja makeaa, ihana yhdistelmä vastakohtia. Ei niin täydellistä vaan täydellisen epätäydellistä.


Toivottavasti viihdyt kanssani. Tervetuloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti