tiistai 16. toukokuuta 2017

StyleRoom

Liityin viime syksynä StyleRoomin jäseneksi ja olen tehnyt sinne kotimme sisustuksesta ja puutarhasta muutamia kansioita, joissa on blogista tuttuja kuvia vähän tiiviimmässä muodossa. Esimerkiksi olkkarin muutoksista olen koonnut sinne yhden kansion, kun ne täällä blogissa päivittyvät sitä mukaan kuin muutoksia teen. Siellä siis kaikki kerralla nähtävissä muutamalla kuvalla. Sivuni löydät täältä.



Olen tykännyt StyleRoomin yhteisöstä, josta voi Pinterestin tapaan etsiä ideoita ja katsella kauniita koteja. Kodit ovat suomalaisia ja monta hyvää ideaa olen sieltä jo löytänyt. Pinterest on aiemmin ollut ihan ykkös paikka mistä olen hakenut ideoita mutta nyt StyleRoom on noussut ideoineen sen rinnalle. Sieltä löytyvät ideat ovat hyvin Suomen olosuhteissa toteutettavissa. Molemmat sivustot ovat siis nykyään aktiivisesti käytössä rinnakkain.



Olin todella iloinen, kun sain pyynnön StyleRoomista tehdä minusta ja kodistamme pienen jäsenesittelyn. Nyt Styleroomissa siis muutamin sanoin omaa sisustusfilosofiaani, mistä meidän koti muodostuu ja millaisia ajatuksia sisustaminen minussa herättää. Tulipahan tätä juttua varten vähän itsekin mietittyä asioita. Kyseistä StyleRoomin juttua voitte käydä kurkistamassa täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti